Tuesday 10 May 2011

Dancing Queen

For flera manader sedan hade jag och Mark anmalt oss till the Roof Top Terrace Garden evenemang i Kensington. Stallet ar alltsa europas storsta tak tradgard.  Det var arrangerat av ACS och helt plotsligt var lordagen har. Vi akte tillsammans med Toni, Gregg o Yvonne, Bill.  Gregg korde.  Vi fick en toppen parkering precis vid Kensington. Vid dorren mottes vi av manga kanda ansikten det var en blandning av foraldrar och larare. Det var helt fantastiskt nar vi kom hogst upp, det var en spansk tradgard. Vi letade fortvivlat efter de rosa flamingosen fast de sov (jag hoppas att jag forstod honom ratt sa han inte sa -they were put to sleep). Det blev 7 par vid vart bord. Det blev en hel del vin och prat och mat. Lite senare var det dags for disko. Kan ju saja att mina disko rorelser var kanske inte var de borde, men vi hade fantastiskt trevlig. Tyvarr, ville var chauffor inte dansa och lite efter midnatt sa sag han ganska redo ut att ga. Ute osregnade det fast det var sa skont varmt och vi njot av de belysta London gatorna pa vag till parkeringen.

1 comment:

  1. Ja, det var riktigt kul med en rejäl fest!! Jag undrar också över de där flamingosarna... :)

    ReplyDelete